loading...
بهترین لوازم صوتی و تصویر دنیا
دلقما بازدید : 32 سه شنبه 14 آبان 1398 نظرات (1)

 سوالات
سؤال و پاسخ در مورد توضیحات صوتی ، فیلم توصیفی و خدمات ما.

تفاوت بین توضیحات udio و d escriptive vi deo چیست؟

اگرچه در کشورهای مختلف اصطلاحات مختلفی استفاده می شود ، اما اساساً معنای آن یکسان است.

توضیحات صوتی یک سرویس تخصصی است که باعث می شود رسانه های دیداری در دسترس افراد نابینا و بینایی قرار بگیرند. این یک آهنگ صوتی ثانویه با یک راوی است که عناصر اصلی بصری را که در مکث های طبیعی در گفتگو وارد شده است ، توصیف می کند. اصطلاح توصیف صوتی (که به آن AD نیز گفته می شود) معمولاً در ایالات متحده و سایر بازارها از جمله انگلستان ، استرالیا ، چین ، اروپا ، هلند ، اسکاندیناوی ، هند ، کره و نیوزلند استفاده می شود.

در کانادا ، این فرایند به عنوان فیلم توصیفی شناخته می شود (همچنین به آن DV ، توضیحات فیلم ، فیلم توصیف شده یا روایت توصیف شده نیز گفته می شود). کمیسیون رادیو و تلویزیون کانادا و ارتباطات کانادا (CRTC) صوت توصیفی را با استفاده از میزبان برنامه یا گوینده برای تهیه صدا از طریق خواندن یا توصیف متن و گرافیکی که روی صفحه نمایش داده می شود ، معمولاً در برنامه نویسی مبتنی بر اطلاعات مانند اخبار ، هواشناسی تعریف می کند. گزارش ها ، نمرات ورزشی و داده های مالی.

 

چه نوع رسانه بصری را می توان توصیف کرد؟

نمایش های تلویزیونی ، فیلم های سینمایی ، رسانه های تلفن همراه ، رسانه های بصری در وب یا موزه ها ، نمایشنامه ها و موسیقی می توانند شامل توضیحات صوتی باشند.

 

مراحل فرآیند توضیحات صوتی چیست؟

Descriptive Video Works به نسخه نهایی برنامه یا فیلم شما ، ترجیحا با همه عناوین و گرافیک ها نیاز دارد. اگر مهلت شما محدود باشد ، می توانیم از نسخه نهایی قفل تصویر نیز کار کنیم.
یک نویسنده ویژه آموزش دیده AD برای مشاهده برنامه یا فیلم شما اختصاص داده شده است و یک اسکریپت را برای توصیف عناصر اصلی تصویری می نویسد. وقایع و مدت زمان توضیحات به دقت زمان بندی شده اند تا در مکث ها در گفتگو قرار گیرند.
ما یکی از راویان حرفه ای خود را برای صداگذاری فیلمنامه انتخاب می کنیم. روایت بین مکثهای طبیعی در گفتگو ضبط و درج شده است.
تکنسین ما روایت ضبط شده را با صدای اصلی مخلوط می کند تا یک آهنگ توضیحات صوتی ثانویه ایجاد کند.
فایل توصیف شده صوتی بصورت دیجیتالی به شما تحویل داده می شود تا مهلت خود را برآورده کنید.
چک های کنترل کیفیت در هر مرحله از فرآیند انجام می شود تا استاندارد طلا در توضیحات صوتی تضمین شود.

 

چه عناصر بصری کلیدی توصیف شده است؟

فیلمنامه ای ساخته شده است که به روشنی و واضح و روشن توصیف کننده عناصر اصلی بصری است که فرد نابینا یا جزئی بینا را در غیر این صورت از دست می دهد ، مانند اعمال ، لباس ، بیان صورت ، تنظیمات و تغییر صحنه.

 

راوی چگونه انتخاب می شود؟

ما پروژه شما را با دقت بررسی می کنیم و بهترین انتخاب را از تیم حرفه ای صدا و سیما انجام می دهیم. ما طیف گسترده ای از راویان ویژه آموزش دیده زن و مرد را با تجربه در رادیو ، تلویزیون ، فیلم و صحنه داریم. ما صدا و لحنی را انتخاب می کنیم که با ژانر و سبک فیلم مطابقت دارد تا از یک تجربه جذاب جذاب دیدن کنید.

 

آیا Descriptive Video Works از قالبهای استاندارد پخش و فایلهای دیجیتال استفاده می کند؟

ما با تمام فرمت های پخش استاندارد و پرونده های دیجیتالی از جمله QuickTime ، FCP ، AVID ، .mov ، .aiff ، .wav و DVD کار می کنیم.

 

زمان نوبت توضیحات صوتی چقدر است؟

بسته به حجم و طول ویدئویی که صوتی در آن شرح داده می شود ، زمان نوبت ما معمولاً سه تا هفت روز است. اگر به چرخش سریع تری نیاز دارید ، ما با کمال میل برای رفع نیازهای شما با شما همکاری خواهیم کرد.

 

چگونه بینندگان می دانند کدام برنامه های تلویزیونی توصیف شده است؟

شبکه ها ، پخش کننده ها و سیستم های تلویزیونی مشترک ممکن است اطلاعات مربوط به در دسترس بودن برنامه ها را با توضیحات صوتی در وب سایت های خود و یا در برنامه های برنامه ارائه دهند.

 

چگونه بیننده توضیحات صوتی را از طریق تلویزیون تماشا می کند؟

برنامه صوتی ثانویه (SAP) معمولاً از طریق کنترل از راه دور تلویزیون شما یا روی صفحه برای سرویس های پخش می تواند فعال شود. هنگامی که توضیحات صوتی بخشی از برنامه انتخاب شده است ، در مکث های طبیعی در گفتگوی برنامه شنیده می شود. برای راهنمایی بیشتر ، دفترچه راهنمای کاربر را برای تلویزیون یا گیرنده خود بررسی کنید ، یا با شرکت کابل یا ارائه دهنده تلویزیون مشترک خود تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی دسترسی به توضیحات در تلویزیون خود ، به لینک زیر به وب سایت فدراسیون آمریکایی پرده کور مراجعه کنید که جزئیات بیشتری در آن ارائه شده است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 318
  • بازدید کلی : 727